بهترین تورهای خارجی در تعطیلات نوروز

  • ۱۰:۵۴

بهترین تورهای خارجی در تعطیلات نوروز

تعطیلات نوروز یکی از بهترین زمان ها برای مسافرت و استفاده از تورهای خارجی برای استراحت و همچنین تفریح است. دراین سفرها می توانید خستگی های سال گذشته را کنار گذاشته و سال جدید با انرژی و طراوت بیشتری آغاز نمایید.اما برای سفرهای خارجی گزینه های متعددی در نوروز وجود دارد.قصد ما در این مقاله این است که بهترین مقاصد گردشگری برای گذراندن تعطیلات نوروز را به شما معرفی نماییم.

 

هریک از این کشورها و شهرها دارای جاذبه ها و ویژگی های مخصوص به خود هستند که لیستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد براساس بازخورد مسافران و تجربیات سالیان گذشته آژانس الماس نشان گردآوری شده تا خوانندگان عزیز بتوانند بهترین تصمیم را برای مسافرت خارجی در فصل بهار و تعطیلات نوروز گرفته و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایند.

تور بالی

شاید بتوان گفت سفر با تور بالی یکی از بهترین گزینه ها در تعطیلات نوروز است.جزیره بالی اندونزی که بدلیل مناظر فوق العاده شگفت انگیز ، غذاهای محلی ، معابد قدیمی و مردم خونگرم، توریست های زیادی را به خود جذب کرده است سفری پرخاطره و هیجان انگیز را برایتان به ارمغان خواهد آورد.تور ویژه نوروز بالی همواره یکی از پیشنهادهای اصلی آژانس الماس نشان برای لذت هرچه بیشتر از تعطیلات ، استراحت و تفریح می باشد. تور بالی سفری است به بهشت اندونزی که خاطرات آن تا مدتها در ذهنتان باقی خواهد ماند.

جزیره بالی اندونزی

 

بالی بدلیل برخورداری از سواحل بسیار زیبا و هتل های ساحلی ، جنگل های سرسبز و تفریحات ارزان یکی مقاصد جذاب برای گردشگران و حتی مسافرت های خانوادگی محسوب می شود.آژانس الماس نشان به عنوان مجری مستقیم تور بالی آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به علاقه مندان می باشد.

پارک آبی واتربوم که جزء 5 پارک آبی برتر جهان است ، انواع مراکز غواصی ، معبدهای بودایی دوران باستان و جنگل های سرسبز تنها بخشی از جاذبه های گردشگری بالی می باشند.

تور فرانسه

تور فرانسه یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپایی است که تقریبا در تمام فصول سال با استقبال زیادی مواجه می شود.شهر پاریس به تنهاییی آنقدر جاذبه های گردشگری و آثار هنری و تاریخی زیبا در خود جای داده است که برای دیدن همه آنها شاید لازم باشد چندین بار به آن سفر کنید. آژانس الماس نشان هرساله تورهای ویژه ای جهت مسافرت به فرانسه در نوروز و تعطیلات عید در نظر می گیرد که مناسب هرنوع سلیقه و بودجه ای می باشد.

 

تور فرانسه معمولا شامل گشت و گذار در کشورهای اطراف نیز می شود و عموما بصورت ترکیبی برگزار می گردد.کشورهای دیگری که معمولا در پکیج های تور فرانسه قرار می گیرند شامل :اتریش ، آلمان ، جمهوری چک ، سوئیس ، هلند ، مجارستان ، ایتالیا و اسپانیا می باشد.بنابراین با دریافت پکیج تور فرانسه می توانید همزمان به یک یا چند کشور دیگر اروپایی سفر کرده و از آنها دیدن کنید.

پاریس پایتخت فرانسه

 

جاذبه های گردشگری در فرانسه آنقدر زیاد و متنوع است که برای برشمردن همه آنها نیاز به چندین مقاله می باشد.اما مهم ترین جاذبه هایی که می توانید در تور نوروز فرانسه از آنها دیدن کنید به سلیقه شما بستگی دارد اما پیشنهاد می کنیم هنگام سفر به فرانسه در هر زمان و فصلی از بهار و تابستان تا پاییز و زمستان ، حتما بازدید از برج ایفل ، موزه لوور ، گشت زنی در خیابان شانزه لیزه و البته قایق سواری در رودخانه سِن را در برنامه سفر خود بگنجانید.

تور تفلیس

گرجستان یکی از کشورهای زیبای آسیایی و همسایه جمهوری آذربایجان و ارمنستان است که دارای جاذبه های تاریخی و دیدنی های بیشماری است.پرطرفدار ترین مقصدهای گرجستان ، مسافرت با تور تفلیس یا تور باتومی این کشور است که بصورت ترکیبی نیز ارائه می شود.هر کدام از این شهرها ویژگی های خاص خود را دارند ، باتومی شهری سرزنده و ساحلی در کرانه دریای سیاه است که اوقات بسیار خوشی را برای مسافران و گردشگران این شهر به ارمغان می آورد اما شهر تفلیس شهری اصیل و پر از جاذبه ای تاریخی و یابودهای مربوط به زمان شوروی است.

تفلیس در گرجستان

 

غذاهای تفلیس نیز که بخشی از فرهنگ قدیمی گرجستان محسوب می شوند از جمله جاذبه های گردشگری تور تفلیس به شمار می روند.آژانس الماس نشان افتخار این را دارد که همواره برگزارکننده بهترین تورهای تفلیس و باتومی به ویژه در تعطیلات نوروز باشد. فصل بهار یکی از بهترین زمان های سفر به تفلیس گرجستان است زیرا در این موقع از سال تفلیس بسیار سرسبز شده و آب و هوای مطبوعی دارد.

تور بلغارستان

بلغارستان یکی از کشورهای اروپای شرقی است که جایگاه ویژه ای در میان گردشگران مخصوصا ایرانی پیدا کرده است.برای سفر با تور بلغارستان نیازی به ویزای شینگن ندارید و باید از طریق سفارت این کشور در ایران اقدام به اخذ ویزای بلغارستان نمایید که البته این ویزا شرایط به مراتب ساده تری از ویزای شینگن دارد و به راحتی قابل صدور است.آژانس الماس نشان به عنوان مجری مستقیم تور بلغارستان آماده است تا راهنمایی های لازم را به شما ارئه کرده و حتی می توانید جهت اخذ ویزای بلغارستان از خدمات الماس نشان استفاده نمایید.

بلغارستان 

تور وارنا و تور صوفیا که دو شهر مهم بلغارستان از نظر گردشگری هستند بیشترین هوادار را در میان توریست های بلغارستان دارند.شهر وارنا یک شهر ساحلی است که ساحل های زیبای آن و مناظری که به دریای سیاه دارد گردشگران را مجذوب خود می نماید.یکی بهترین زمان ها برای سفر به بلغارستان تعطیلات نوروز در بهار و همچنین ماه های تابستان است که می توانید از انواع تفریحات و مناظر این کشور بیشترین استفاده را ببرید.

 

صوفیا پایتخت بلغارستان شهری تاریخی است که همچنان آثار سلطه رژیم شوروی سابق در این شهر به چشم می خورد. از سوی دیگر وارنا شهری مدرن تر و ساحلی است که انواع هتل های لوکس و امکانات تفریحی در آن وجود دارد.بنابراین تور بلغارستان مناسب انواع سلیقه هاست و می تواند خاطرات بسیار خوشی از ایام نوروز و یا تعطیلات تابستان برایتان رقم بزند.

 

منبع : نمناک

  • ۱۱۹
lyric hub

بسیار عالی به وبسایت بنده نیز سر بزنید

http://lyrichub.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی