گرفتن “فال حافظ” واقعی آنلاین همراه با تفسیر کامل

  • ۰۸:۳۶

فال حافظ اصلی با تفسیر درست:

فال حافظ یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین فال ها در بین ایرانیان می باشد که در قرن های گذشته و با روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه با توجه به در دسترس بودن دیوان حافظ در خانه هر ایرانی این فال در دوراهی های زندگی ایرانیان، راهنمای آنها می باشد ولی باید در نظر داشته باشید که گرفتن فال حافظ درست مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه در این مطلب از نمناک شرح داده شده است.در وبلاگ گوناگون همراه ما باشید.

 

Image for post

گرفتن فال حافظ اینترنتی:

قرائت اشعار حافظ کار هر کسی نیست ، معمولا یک ریش سفید مجلس که از علم و آگاهی بالایی برخوردار است اینکار را انجام می دهد اما در ایران حافظ به دلیل اینکه تمامی اشعار به صورت صوتی نیز خوانده می شود ، زحمتی برای عزیزان ندارد که البته اگر شخصی که از صدای خوبی برخوردار است در مجلس حضور دارد می توانید فال حافظ صوتی را متوقف کرده و از ایشان برای قرائت فال حافظ دعوت به عمل آورید.

فال حافظ با کتاب حافظفال حافظ سایت ایران حافظ ، علاوه بر اینکه فال حافظ با تفسیر است ، شعر را برایتان میخواند و تعبیر فال حافظ شما را نیز به شما نشان می دهد و به عبارتی فال حافظ با معنی و تفسیر کامل به صورت اینترنتی ، ناطق و اصلی است..

علاوه بر این ، امکان دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ یا وب سایتتان نیز فراهم است و شما می توانید کد فال حافظ را با طرح مورد نظر خودتان در سایت یا وبلاگ خود داشته باشید.

در هنگام گرفتن فال حافظ ، دقیقا صفحه ای که فال حافظ شما نمایش داده شده را نیز می توانید ببینید و اگر کتاب فال حافظ در منزل دارید ، مطابقت بدهید ، خواهید دید که ایران حافظ از تمامی صفحات کتاب اصلی دیوان حافظ برای ارائه سیستم فال حافظ استفاده نموده است. لذا ایران حافظ جزو معدود سایت هایی است که فال حافظ اصلی را ارائه می نماید.

گرفتن بیش از سه فال حافظ برای یک نفر به صورت پشت سر هم ، بی احترامی به حافظ قلمداد می گردد.

در ایران حافظ برای گرفتن فال خود ، ابتدا نیت کرده و روی کتاب زیر کلیک کنید.

شخص نیت کننده برای تفعل به دیوان حافظ ، حافظ را به عزیزان وی قسم می دهد که خداوند و معشوقه ی حافظ یا همان شاخ نباتش می باشد .

نیت فال حافظ:

برای اینکه بتوانید به نتیجه درست برسید باید به طور دقیق و با خلوص قلبی نیت کنید و با باور قلبی از حافظ بخواهید تا شما را راهنمایی کند و برای این کار ابتدا چشم های خود را بسته و تمرکز کنید و سپس سوره حمد را بخوانید و اگر مسلمان نیستید می توانید بدون خواندن سوره حمد این جمله را بگویید:”ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی”.

 

منبع : medium

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی