کدام لوازم آرایشی باید در یخچال نگهداری شود؟

  • ۱۶:۴۸

تعریف ویکی پدیا از لوازم آرایشی : موادی هستند که به منظور بهسازی یا حفظ ظاهر یا بوی بدن انسان به کار می روند. لوازم آرایش شامل کرم های محاظت کننده پوست، لوسیون ها (کرم های مایع)، پودرها، عطرها ، رژ لب ، لاک ناخن ، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و افشانه مو، دتودورانت ها (ضدبو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو، کف وان (مایع ویژه وان)، نمک شستشو، روغن ها و دیگر انواع محصولات هستند.



  • ۳۳۷

تاثیر مو بر زیبایی و چهره ی افراد

  • ۱۶:۱۳

نقش مو در ظاهر افراد

وضعیت مو نقش بسزایی در داشتن اعتماد به نفس و روابط بین فردی و اجتماعی و قضاوت دیگران در برخورد ها خواهد داشت , تا جایی که پاکیزگی , خوش حالت بودن و حفظ سلامت مو و یا برعکس آن , منجر به اثرات غیر قابل تصوری خواهد شد.

  • ۱۳۳۰

زگیل تناسلی درمان دارد یا نه ؟

  • ۱۲:۳۱

نوع  بیماری

زگیل تناسلی یک بیماری آمیزشی به شدت مسری است که توسط زیر گونه هایی از ویروس پاپیلومای انسانی Virus (HPV) Human Papilloma ایجاد می شود. انتشار آن از طریق تماس مستقیم پوست به پوست می باشد و با هر روش آمیزشی قابل انتقال است. تمام بیمارانی که مبتلا به این ویروس هستند، دارای زگیل قابل رویت نمی باشند.

Image result for ‫زگیل تناسلی‬‎

از فواید حجامت تا قدمت حجامت

  • ۱۷:۵۲

حجامت هم طول درمان دارد

حجامت یک درمان سنتی است که از قدیم تأثیر داشته و همچون داورهای گیاهی، طب سوزنی و همیوپاتی رواج دارد. « بهزاد علاقی»، مدیر نظارت بر درمان مرکز بهداشت تهران جنوب با بیان این جمله در گفت و گو با شبستان افزود: باید توجه داشت که چه شخصی این کار را انجام می دهد و به چه علتی شخص متقاضی حجامت به این عمل روی آورده است؟ چگونه باید حجامت را انجام داد؟ این ها مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود، متأسفانه این نکات در بیشتر کلینک ها رعایت نشده و دوره درمان تکمیل نمی شود. برای مثال وقتی پزشک برای بیمار 20 عدد کپسول آموکسی سیلین تجویز می کند، بیمار باید دوره درمان را تکمیل و تمام داروها را مصرف کند؛ ولی فرد بیمار بعد از مصرف دو عدد قرص مرحله درمان را قطع می کند و بعد از دو هفته سینوزیت می گیرد، آن هم به این دلیل که درمانش کامل نبوده است.

Image result for ‫حجامت‬‎

در مورد رپوتاژ آگهی چه می دانید؟

  • ۱۷:۰۴

Image result for ‫رپورتاژ‬‎

رپرتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.

 

  • ۱۸۲

بیشترین مخاطبان سایت‌ها و دفاتر همسریابی در ایران

  • ۲۳:۱۷

کار دفاتر همسریابی ، همسریابی ثانویه است !


یک جامعه شناس گفت: متاهلان، بیشترین مخاطبان سایت ها و دفاتر همسریابی در ایران هستند.

  • ۱۷۸

همه آنچه که باید در مورد رپورتاژ اگهی بدانید

  • ۱۶:۴۶

تعریف و تشریح ویکیپدیا از واژه رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می شود، در حالی که آنچه آنها می بینند، می شنوند و می خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه ها،(رپورتاژ) رپرتاژ آگهی ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی ها تصویب شده و می شود. دیوان بین المللی تجارتدر قانون آگهی های خود که در سال 1997 به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند

 

مطالب بیشتر را در ادامه مطلب ببینید.


  • ۱۶۴

5 فایده معجزه گر انجیر

  • ۱۶:۰۰

انجیر خوراکی ، انجیر ، شال انجیر ( نام علمی : Ficus carica ) سرده انجیر دارای 600 گونه می باشد که اغلب انواع آن وحشی یا زینتی هستند مانند درخت معروف به درخت کاتوچو (فیکوس الاستیکا) که هم زینتی است و هم صنعتی. فیکوس بنگالنسیس و فیکوس رلیگیوزا انواع زینتی این گیاه می باشند که در تزئینات و به عنوان گیاه آپارتمانی مصرف زیاد دارند.

منبع : ویکی پدیا

Image result for ‫انجیر‬‎

  • ۱۸۲