تمیز کردن خانه به صورت کامل تنها در یک روز با چند ترفند ساده

  • ۱۶:۳۵

اگر این روزها مهمان زیاد به سراغ شما می‌آید و یا برای انجام کارهای خانه و تمیز کردن آن سردرگم شده‌اید این راهنمایی مرحله به مرحله به شما یاد می‌دهد که چگونه تمیز کردن خانه را به صورت کامل و تمیز تنها در یک روز انجام دهید و چگونه از نظافت کردن خانه لذت ببرید.

شب قبل از روزی که برای تمیز کردن خانه در نظر گرفته‌اید، همه وسایل و لوازم تمیز کننده را جمع آوری کنید و کنار هم بگذارید. علاوه بر محصولات پاک کننده، کیسه‌ زباله، دستکش ظرفشویی، برس و یک وسیله پخش کننده موزیک برای ایجاد انگیزه و هیجان را کنار سایر وسایل بگذارید. با گذاشتن همه وسایل مورد نیاز در یک جا دیگر لازم نیست که برای پیدا کردن آنها از این ور به آن ور بروید و بخاطر آنها درگیری ذهنی داشته باشید.

اول غذا بعد تمیز کردن خانه

آماده کردن غذا

  • ۹۱

۲۰ بهترین کار در منزل که زندگی شما را می سازد

  • ۱۱:۴۴

خیلی‌ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کار در منزل یا  کسب و کار خانگی را اداره کنند. آیا شما دوست ندارید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر هنگفت داشته باشیدبدون این‌که از خانه‌تان خارج شوید؟ این ایده های آسان کار در منزل که در این جا می خوانید خیلی زود شما را به درآمد می‌رساند.

۲۰ بهترین کار در منزل که زندگی شما را می سازد

  • ۸۳

هنگام سرماخوردگی مانع آبریزش بینی و عطسه نشوید

  • ۰۹:۱۲

در روزهای اول سرماخوردگی از مصرف آنتی هیستامین بپرهیزید

هوا سرد شده و احتمال بروز عفونت های ویروسی دستگاه تنفس فوقانی یا همان سرماخوردگی معمولی در این روزها بیشتر است. از این رو توجه به یکسری نکات می تواند در درمان سرماخوردگی موثر باشد. 
نخستین گوشزد مهم در مواجهه با سرماخوردگی آن است که تا حد امکان در دو سه روز اول از سرکوب آبریزش بینی و عطسه احتمالی با آنتی هیستامین ها پرهیز شود. باید به بدن فرصت داد تا فرایند پاکسازی را از طریق دفع ترشحات انجام و از کلونیزه شدن ویروس ها در مخاط دستگاه تنفس نیز پیشگیری شود.آبریزش بینی

آبریزش بینی

 

  • ۹۵

عوارض داروی سفتریاکسون و ممنوعیت آن

  • ۱۳:۰۰

عوارض داروی سفتریاکسون و ممنوعیت ان

سفتریاکسون در درمان عفونت های ناشی از باکتری های گرم مثبت و گرم منفی حساس به دارو از جمله عفونت استخوان و مفاصل، پنومونی و پنومونی باکتریایی، عفونت های پوستی و بافت های نرم، اوتیت مدیا و عفونت های مجاری ادرار مصرف می شود.سفتریاکسون

سفتریاکسون

کارشناس واحد تحقیق و توسعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت:در میان گزارش های رسیده به مرکز ADR این معاونت در سال 94، 12 مورد گزارش عارضه از داروی سفتریاکسون در این مرکز به ثبت رسیده است. عوارض گزارش شده عمدتاً مشتمل بر عوارض پوستی و گوارشی، تنگی نفس، شوک آنافیلاکسی، واکنش های شبه آنافیلاکسی است.

 

بیوگرافی و عکسهای “محمد بحرانی” صداپیشه جناب خان

  • ۰۹:۵۱

بیوگرافی محمد بحرانی صداپیشه جناب خان

نام:محمدمحمد بحرانی

محمد بحرانی

نام خانوادگی:بحرانی

تاریخ تولد:1360

محل تولد:شیراز

تحصیلات: لیسانس بازیگری و کارشناسی کارگردانی

همسر:مهناز خطیبی (عروسک گردان)

------------------------------------------------------------

محمد بَحرانی متولد 1360 در شهر شیراز صداپیشه و بازیگر ایرانی است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

 

محمد بحرانی در رادیو هفت

  • ۱۳۵

چای زنجبیل برای چه کسانی خوب نیست ؟ + خواص

  • ۱۵:۳۴

مزایای شگفت انگیز چای زنجبیل برای سلامتی

زنجبیل همچنین می تواند برای تهیه چای مورد استفاده قرار بگیرد و حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین c و منیزیم است.همچنین چای زنجبیل را می توان با آب لیمو، عسل و یا حتی نعناع مصرف کرد. در ادامه این بخش از سلامت نمناک می خواهیم برخی از مزایای چای زنجبیل را مورد بررسی قرار دهیم.خواص چای زنجبیل

خواص چای زنجبیل

خواص و فواید چای زنجبیل

1.درمان و تسکین بیماری های حرکتی:

این چای می تواند به تسکین اعصاب کمک کند. و برای جلوگیری از استفراغ، سر درد و میگرن نیز مفید است. همچنین کمک می کند تا بعد از یک سفر طولانی، دچار مشکل نشوید.

2. چای زنجبیل برای درمان ناراحتی های شکمی و معده:

این چای نقش حیاتی در هضم مناسب دارد که میتواند به طور مستقیم جذب مواد غذایی را بهبود بخشد و از درد معدهجلوگیری کند همچنین میتواند از ایجاد نفخ جلوگیری کند.

 مصرف چای زنجبیل

چگونه مکعب روبیک را حل کنیم؟ + تصاویر

  • ۰۸:۳۳

یکی از بازی‌های ذهنی مشهور که به نظر بسیاری از افراد انجام آن به هوش و تمرکز بالا نیاز دارد، بازی حل مکعب روبیک است که با یادگیری قوانین بازی به راحتی می‌توانید آن را حل کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ برای حل بازی مکعب روبیک(Rubik) که یک سرگرمی مهیج و سالم برای شب بلند یلداست، یادگیری قوانین بازی می‌تواند راه گشا باشد.

این معکب از ۶ ضلع هریک دارای سه ردیف مکعب رنگی تشکیل شده است و مکعب‌های ساخت شرکت‌های اسباب بازی سازی معمولاً علامت نام تجاری خود را برروی محصول حک می‌کنند که یک راهنمای بسیار مناسب برای حل کردن بازی است.

قانون اول بازی: شناسایی مکعب‌های دارای2  رنگ در مکعب در ردیف میانی در هرضلع که تعداد این مکعب‌ها ۱۲ عدد است.

بازی ذهنی مهیج برای شب یلدای امشب+تصاویربا جذاب‌ترین بازی ذهنی دنیا امسال شب یلدایی متفاوت داشته باشید+ تصاویرچگونه مکعب روبیک را حل کنیم+ تصاویر

  • ۱۰۹

جا افتاده ترین طرز تهیه جوجه کباب با فنون رستورانی

  • ۱۶:۰۱

مواد لازم برای درست کردن جوجه کباب

  • جوجه 750 گرم الی 1 کیلو گرم
  • آبلیمو 2 قاشق سوپخوری
  • نمک و فلفل و زعفران حل شده (یا پاپریکا)
  • روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری

طعم بی نظیر جوجه کبابجوجه کباب

جوجه کباب