چگونه یک مربا آلبالو بدون شکرک و کپک درست کنیم؟

  • ۱۵:۱۶

مربای آلبالو یکی از محبوب ترین انواع مرباهاست که در وعده صبحانه بسیار مصرف میشود و حتی و در برخی شهرها با برخی غذاها خورده می شود. برای درست کردن مربای آلبالوی خوش رنگ و خوشمزه فقط کافیست دستور تهیه زیر رو دنبال کنید.

مواد لازم برای درست کردن مربای آلبالو

آلبالوی نوبری : 1 کیلو
شکر: 1 کیلو
وانیل شکری : 1 قاشق چایخوری

سقط جنین با مصرف این گیاهان

  • ۲۲:۰۵

سقط جنین طبیعی :

دوران بارداری یکی از زمان هایی که به هیچ وجه نباید دارویی گیاهی مصرف کرد، زیرا برخی از این گیاهان موجب سقط جنین و از دست دادن جنین می شوند. برای زن آبستن افراط در کلیه خوراکی ها ممنوع است و نباید هیچ غذایی را خارج از اندازه بخورد. همچنین مصرف بیش از حد برخی از گیاهان در این دوران خطر سقط جنین را در پی دارد در حالی که اگر این گیاهان در مقدار کم مصرف شوند ، موجب به خطر افتادن سلامتی آنها و جنینشان نمی شوند.

علل خشکی دهان

  • ۱۹:۰۹

دهان خشک  در صورتی که عصبی، ناراحت و یا تحت فشار باشید بوججود می آید. اما اگر برای مدت طولانی دهان خشک شود،  ناراحت کننده است و می تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد.خشکی دهان یک بخش طبیعی پیری نیست. علل عبارتند از بعضی از داروها، اشعه درمانی، شیمی درمانی، و آسیب های عصبی. بیماری های غدد بزاقی، سندرم شوگرن، HIV / AIDS، و دیابت نیز می تواند موجب خشکی دهان شود. درمان بستگی به علت آن دارد. چیزهایی که شما می توانید انجام دهید عبارتند از جرعه جرعه آب نوشیدن، اجتناب از نوشیدنی های حاوی کافئین، تنباکو و الکل، و آدامس بدون قند یا مکیدن آب نبات بدون قند  است.

طرز تهیه خمیر پیتزای خانگی

  • ۱۹:۵۲

خمیر پیتزا نوعی نان مخصوص است و در پخت همه پیتزاها از این خمیر استفاده می شود. اینکه خمیر پیتزایی که درست می کنید خوشمزه تر باشد و بافت نرم و لطیفی داشته باشد خیلی مهم است و به جذابیت ظاهری و طعم پیتزای شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت.